Încep înscrierile pentru studenți în proiectul ACCES_UPT!
Dacă ești student în anul I la una dintre Facultățile de Automatică și Calculatoare, Construcții, Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale, Inginerie Electrică și Energetică, Mecanică sau Științe ale Comunicării și vrei sprijin pentru a-ți urma studiile și a-ți crește șansele de reușită la facultate, acum e momentul să te înscrii în proiectul ACCES_UPT – Mecanisme de sprijin pentru acces echitabil la învățământ superior tehnic în Timișoara.
Perioada de înscrieri este 6–13 octombrie 2025.
În acest interval trebuie să depui dosarul complet la profesorul responsabil din facultatea ta.
Cine se poate înscrie?
Te poți alătura proiectului dacă îndeplinești cel puțin unul dintre criteriile:
- părinții tăi nu au studii superioare;
- faci parte din comunitatea romă;
- ești orfan/ă de unul sau ambii părinți / provii dintr-o familie monoparentală / ai fost în plasament;
- ai afecțiuni cronice sau dizabilități;
- familia ta are venituri sub salariul minim net pe economie
- Ești eligibil/ă pentru bursa socială
Este suficient să îndeplinești un singur criteriu pentru a putea aplica.
Atenție: Domiciliul trebuie să fie într-unul dintre județele regiunilor Vest, Sud-Vest Oltenia, Centru sau Nord-Vest.
Ce trebuie să conțină dosarul?
- Copie după cartea de identitate + document de domiciliu pentru CI electronică
- Copie după certificatul de naștere
- Copie după certificatul de căsătorie (dacă e cazul)
- Anexa 3 – Cerere de înscriere
- Anexa 4 – Declarație de disponibilitate
- Anexa 5 – Declarație privind studiile părinților + copii acte de studii
- Anexa 6 – Declarație etnie romă (după caz)
- Anexa 7 – Declarație de consimțământ pentru prelucrarea datelor
- Anexa 8 – Declarație de evitare a dublei finanțări
- Anexa 9 – Solicitare de participare la activități remediale
- Anexa 10 – Formular de înregistrare individuală
- Anexa 12 – Acord de participare la ședințe de consiliere
- Adeverință de student
- Extras de cont (pentru bursă)
- Documente pentru bursă socială
Toate anexele necesare sunt disponibile în documentul atașat anunțului.
Ce urmează după înscriere?
Până pe 15 octombrie 2025 vei afla dacă te numeri printre studenții selectați. Dacă ești admis, vei începe să participi la activitățile proiectului din octombrie, iar din noiembrie vei beneficia și de o bursă lunară de 300 de lei.